سردخانه متحرک چیست؟
مزایای سردخانه متحرک
سردخانه متحرک چیست؟

این سردخانه ها جهت نگهداری مواد غذایی و دارویی در دمای بالای صفر و زیر صفر کاربرد دارند و می‌توانند به بلاک‌های سرمایشی دانفوس، کوپلند ، بیتزر یا زانوتی مجهز شوند. سردخانه کانکسی از حجم مفید ۱۰مترمکعب تا ۴۰ متر مکعب قابل تولید خواهد بود.

سردخانه صنعتی چیست؟

سردخانه صنعتی یک مجموعه از تاسیسات می باشد.سردخانه، جهت نگهداری محصولات کشاوزی و مواد غذایی، بطور کلی محصولاتی که برای سالم ماندن نیاز به رطوبت دارند بکار می رود.سردخانه های صنعتی می توانند تک مداره یکی از حالتهای بالای صفر یا زیر صفر باشند و یا دو مداره بالای صفر و زیر صفر همزمان باشند.سردخانه های ساخت شرکت کوهسار بنیس با توجه به نیاز مشتری در ابعاد و تناژهای مختلف توانایی کاربری بالای صفر و زیر صفر و یا هر دو را همزمان دارند.

در این نوع از سردخانه ها به جای استفاده از متریال سنتی (چوب و عایق پلی استایرن) از ساندویچ پانل با ضخامت های مختلف بنا به شرایط کاری و محل اجرا استفاده می گردد.
 

مشخصات فنی :

 

آب بندی کامل و بدون هدر رفتن انرژی 

استفاده از ساندویچ پنل جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و استحکام فوق العاده و زیبایی پروژه

استفاده از درب های کشویی و لولایی جدید با تکنولوژی روز اروپا
ضخامت پانل ها 15،12،10،8 سانتیمتر 

 

سردخانه کانکسی:

بطور کلی سردخانه های کانکسی  سردخانه کانکسی در سه گروه ثابت، متحرک، ویترینی تولید و عرضه میشود. اصولا بسته به  به ابعاد و نوع کندانسینگ یونیت و ضخامت عایق و چند مورد دیگر قیمت سردخانه تعیین میشود.سردخانه کانکسی ثابت را می توانیم در هر نوع فضایی نصب کنیم. هم فضای باز و هم فضای سبسته و نیازی به ساخت اتاقک نیست.انواع مواد غذایی مانند گوشت، سبزیجات، میوه، و.. را می توان در این سردخانه ها نگهداری کرد.از طرفی این سردخانه ها برای نگهداری انواع محصولات بهداشتی مانند داروها و محصولات خونی مناسب هستند.

سردخانه کانکسی امکان مجهز شدن به کندانسینگ یونیت دانفوس، بیتزر، کوپلند، زانوتی و..را دارد. استفاده از کندانسینگ یونیت‌‌ها موجب کاهش فضای اشغال شده توسط تجهیزات میشود. اگر محدودیت فضا داشته باشیم. یا ظاهر کانکس  مهم باشد. باید از پکیج زانویی استفاده شود.

این سردخانه ها در ابعاد مختلفی تولید میشوند. از پلی‌اورتان با ۷ تا ۱۵ سانتی متر در عایق بندی آن استفاده میشود. درب آن می تواند کشویی یا لولایی باشد. جنس کف کانکس آلومینیوم عاج دار یا ورق پی وی سی و.. می باشد.

سردخانه کانکسی

انواع سردخانه متحرک یا سردخانه کانکسی :

 سردخانه متحرک برای این طراحی شده اند که به راحتی با  لیفتراک و یا جرثقیل حمل میشوند. این سردخانه ها دارای تجهیزاتی مانند قلابها و جایی برای قرارگیری شاخک لیفتراک می باشند. سردخانه کانکسی یک گزینه عالی برای  نگهداری مواد غذایی و دارویی در دمای بالای صفر و زیر صفر می باشد.سردخانه کانکسی  در حجم مفید ۱۰مترمکعب تا ۴۰ متر مکعب تولید میشود.

سردخانه ویترینی یکی از انواع سردخانه کانکسی می باشد. سردخانه ویترینی یک گزینه عالی برای زیباسازی فروشگاه است. این نوع سردخانه علاوه بر خنک سازی نوشیدنی ها و مواد غذایی، برای در دسترس بودن این محصولات نزی مناسب است. نصب شیشه دوجداره در قسمت ویترین سردخانه باعث افزایش راندمان سردخانه و کاهش اتلافات دمایی آن می‌شود. عایق سایر قسمت‌‌های سردخانه از جنس پلی اورتان است. دقت شود که مصرف انرژی این ویترین‌ها به‌مراتب پایین تر از یخچالهای ویترینی بوده هست.

برای تولید سرما در این سردخانه از منو بلاک یا کندانسینگ یونیت دانفوس، بیتزر، کوپلند یا زانوتی استفاده می‌شود. درب شیشه‌ای سردخانه قابلیت ساخت تک لنگه یا دو لنگه را دارد. همچنین سردخانه ویترینی با ابعاد دلخواه مشتری قابل ساخت می‌باشد.

مزایای سردخانه متحرک :

1. قابلیت جا به جایی راحت

2.در دسترس بودن مواد داخلی 

3.تنوع در اجرا

4. سرعت در تولید

5. امکان انتخاب ظرفیت و حجم مورد نیاز

6. بدنه مقاوم


محصولات مرتبط